Direktlänk till inlägg 24 januari 2010

HAITI Och den del av de hemska samhället som vägrar hjälpa

Av gossipgirl84 - 24 januari 2010 20:39


Jag tycker de e sååå hemsk de som hänt i haiti.

alla dessa människor, barn, djur. Blev medlem här om dagen i facebook gruppen       1 timme för haiti och där fanns de massor med människor som ställde upp med att jobba 1 timme för haiti och donera sin timlän.



Vissa gjorde ännu mer donering och skikade in flera timmars arbete

de e så fantastiskt att så många hjälper när de behövs.


men fortfarande finns de själviska idioter därute, när jag skrivit ett inlägg på facebboks 1 timme för haiti fick jag mer skäll än positiv inställning, Väldigt tråkigt tycker jag.


De jag skrev va detta:

Sånna här saker borde man göra flera gånger för andra orsaker oxå och länder som barnen som svälter i afrika, djuren som bli misshandlade eller plågade till döds. De finns så mycket saker som vissa människor inte ens bryr sig om.
måste en naturkatastrof bli av FÖR ATT VI SKA VAKNA NU RÄCKER DET............

Jag kan inte... förstå hur man kan gå o slösa massa pengar på lyx grejer ,och märkeskläder dyra saker helt enkelt NÄR MÄNNISKOR OCH DJUR DÖR och vi slösar pengar PÅ SKIT och kastar mat varje dag TÄNK PÅ DOM SOM INTE HAR MAT FÖR 

DAGEN jag sååååå blir förbannad.  

 

 

Själv skänker jag 2000 kr varje månad till olika organisationer trots att jag har en lön på 12000 efter skatt. Och har 3000:- att leva på till slutet av månaden. Och vet ni varför jag ändå klara mig

FÖR JAG LÄGGER INTE PENGAR PÅ ONÖDIGT SKIT SOM MÄRKESKLÄDER FÖR 1000:- har köp ett par byxor en gång för 1000 många år sedan och mådde jätte dålig efter jag köpt dom. Så jag lämmna tillbaka dom och la dom pengarna på välgörenhet.


JAG SKÄMS ÖVER ATT KALLA MIG MÄNNISKA FÖR DE LILLA VI GÖR ÄR INTE TILLRÄCKLIGT för då hade vi aldrig haft så mycket problem på jorden som vi har idag

 

  



SKÄRPNING.........


OK tala nu om för mig va de är för fel på detta INGET ABSOLUT INGET och ändå får man skit o kritik. Och vet ni varför jo för att jag talar sanning och vissa människor tål inte att se sanningen i vitögat.

 

Hur kan männskan ha blivit så blind och självisk att dom inte ser att saker måsteskötas på andra sätt ( DESSA J######VLA POLITIKER OCH DOM SOM SITTER OCH SKÄTER MAKTEN I USA jag säger bara fy f########n. Dom har inge skam i kropppen

tror dom verkligen att krig ska lösa herraväldet, och alla dess terrorister.

 

jag gråter nu bara tanken på hur mycket ont de finns på denna jord att vi själva förstör moder natur För alla som sett AVATAR den världen finns här på jorden vi måste bara öppna våra ögon och börja ta han om den.  

 

Tack för mig så länge

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gossipgirl84 - 1 februari 2010 09:36


     Vad gör ungdomar nu förtiden? Ja, vad ska man säga. De flesta skiter i skolan, sitter av tiden och liksom "nä, jag pallar inte Istället för att göra läxorna (nä, det är inte alltid så kul, jag gillar inte det heller. Här har vi 13-...

Av gossipgirl84 - 30 januari 2010 13:24

   En brant bergstopp i södra Kina har fått byta namn från "Södra himmelspelaren" till "Avatar Hallelujah-berget". Enligt de styrande politikerna i staden Zhangjiajie tjänade bergstoppen som inspiration till de märkliga flytande bergen i succéfilme...

Av gossipgirl84 - 28 januari 2010 10:25

     Murat måste sondmatas. Erika har brutit båda benen. Båda är tillräckligt friska för att gå till Arbetsförmedlingen   En man, i exemplet kallad Aram, har så svåra ryggsmärtor att han varken kan stå eller sitta längre stunder. Försäkri...

Presentation

Hej o välkommna till min nya blogg. Jag har bloggat en del förut men bara på skoj.
Nu tänker jag ta de på allvar och denna blogg lkommer mest handla om hur jag upplever denna hemska värld, och samhälle som vi lever i idag.

De finns så my mycket skit s

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards