Alla inlägg under februari 2010

Av gossipgirl84 - 1 februari 2010 09:36

  


Vad gör ungdomar nu förtiden? Ja, vad ska man säga. De flesta skiter i skolan, sitter av tiden och liksom "nä, jag pallar inte


Istället för att göra läxorna (nä, det är inte alltid så kul, jag gillar inte det heller.


Här har vi 13-20 åringar


visar ingen respekt för någon.

står mitt i vägen när man ska gå av tunnelbanan

går lättklädda o klagar sen att man blir våldtagen

skriker o gapar som små barn

knarkar

röker

super

festar dag in o dag ut

skräpar ner överallt

bråkar

har sex REDAN VID 13 ÅRS ÅLDER


Listan kan göras lång VART ÄR SAMHÄLLET PÅ VÄG

Och va gör föräldrarna åt detta INTE ETT SKIT

dom låter sina ungar löpa fritt, antingen för att dom inte har tid eller ork att bry sig

MEN SKAFFA INTE BARN DÅ OM NI INTE VET VILKET ANSVAR DE ÄR.

Om vi fortsätter att låta ungdomen bete sig såhär så kommer välrden att sjunka ännu mer i skiten som vi redan sitter i.


Ni som läser detta kanske tycker jag e dum och knäpp

MEN DETTA ÄR SANNINGEN INSE DET.

Visst jag säger inte att alla ungdommar är såhär men en stooor del av dagens ungdommar är så tyvär.

Och största anledningen är att föräldrarna inte bryr sig eller tvingar sina barn till att göra och plugga de man inte vill.


och de får ungommarna att göra dom mest hemska saker. Jag förstår de för jag har varit där själv men tack gud så blev jag räddad i sista stund,

Grupptryck från andra ungdommar gör att man väljer att ta fel väg för man orkar inte ta tag i värkligheten.


När ska allt detta få ett slut, vad måste samhället göra, vad måste föräldrarna göra


Nu pallar jag inte skriva mer om detta blir så less o förbannad på hur samhället är idag.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej o välkommna till min nya blogg. Jag har bloggat en del förut men bara på skoj.
Nu tänker jag ta de på allvar och denna blogg lkommer mest handla om hur jag upplever denna hemska värld, och samhälle som vi lever i idag.

De finns så my mycket skit s

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards