Direktlänk till inlägg 30 januari 2010

AVATAR BERGET ¤¤¤¤¤FINNS PÅ RIKTIGT¤¤¤¤¤ KOLLA DETTA

Av gossipgirl84 - 30 januari 2010 13:24

  

En brant bergstopp i södra Kina har fått byta namn från "Södra himmelspelaren" till "Avatar Hallelujah-berget". Enligt de styrande politikerna i staden Zhangjiajie tjänade bergstoppen som inspiration till de märkliga flytande bergen i succéfilmen Avatar.


Ser ni människor de finns trots allt en lika vacker jord presis som i filmen

och va gör vi FÖRSTÖR DEN.

Jag har läst att människor som sett AVATAR vill leva i en sådan värld som PANDORA och de kan vi, vi har den världen men ser inte den.

Vi måste ta bättre hand om jorden annars kommer detta vackra berg oxå att försvinna en vacker dag.


  


Hur mänskligheten lever i dag är skam, ett skämt och de blir bara värre och värre

kolla bara på hur dom lever i mexico luften där är så förgiftad av gaser och kärnverk o massa annat att de går inte att andas där.


Och snart kommer hela jorden bli så om vi inte skärper oss.

Hur många filmer har man inte visat med jordens undergång MEN ÄNDÅ ÄNDÅ skiter vi totalt i det.

Jag hoppas jorden går under så denna onda mänsklighet försvinner, o all dess skit med den.

För vi skapar bara problem för oss själva hela tiden och bättre kommer de alldrig bli jag har tappat tron på det tyvär.


  





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gossipgirl84 - 1 februari 2010 09:36


     Vad gör ungdomar nu förtiden? Ja, vad ska man säga. De flesta skiter i skolan, sitter av tiden och liksom "nä, jag pallar inte Istället för att göra läxorna (nä, det är inte alltid så kul, jag gillar inte det heller. Här har vi 13-...

Av gossipgirl84 - 28 januari 2010 10:25

     Murat måste sondmatas. Erika har brutit båda benen. Båda är tillräckligt friska för att gå till Arbetsförmedlingen   En man, i exemplet kallad Aram, har så svåra ryggsmärtor att han varken kan stå eller sitta längre stunder. Försäkri...

Av gossipgirl84 - 24 januari 2010 20:39

  Jag tycker de e sååå hemsk de som hänt i haiti. alla dessa människor, barn, djur. Blev medlem här om dagen i facebook gruppen       1 timme för haiti och där fanns de massor med människor som ställde upp med att jobba 1 timme för haiti och done...

Presentation

Hej o välkommna till min nya blogg. Jag har bloggat en del förut men bara på skoj.
Nu tänker jag ta de på allvar och denna blogg lkommer mest handla om hur jag upplever denna hemska värld, och samhälle som vi lever i idag.

De finns så my mycket skit s

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards